ВІДДІЛ З ПИТАНЬ ТОРГОВО-ПОБУТОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ ТА ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ Білоцерківської міської ради

Адреса: 09117, м.Біла Церква, вул.Леся Курбаса, 3 (3 поверх)

e-mail: [email protected]​​​​​​​

Графік роботи: з 09.00 до 18.00, обідня перерва з 13.00 до 13.45,

     п'ятниця з 09.00 до 16.45.

Дні прийому: Понеділок - пятниця

з 10.00 до 16.00

Вихідні дні: субота, неділя

Телефон/факс: 04563

Начальник відділу - Беркут Марія Василівна - 5-33-13

Завідувач сектору  з питань захисту прав споживачів – Настенко Микола Васильович - 5-89-34

Головний спеціаліст відділу – Присяжна Таміла Вікторівна  - 5-19-87

Головний спеціаліст відділу Родіонов Олександр Володимирович - 5-19-43

Інспектор відділу – Дранік Вікторія Володимирівна  - 5-19-87

Відділ з питань торгово - побутового обслуговування населення і громадського харчування /далі - відділ/, є самостійним структурним підрозділом Білоцерківської міської ради, підзвітним і підконтрольним раді, яка його утворила, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові та заступнику міського голови згідно з розподілом обов’язків.

У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, законами України, нормативно-правовим актами Верховної ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, іншим чинним законодавством України, а також рішеннями Білоцерківської міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.

Відділ має власний штамп зі своїм найменуванням. Керівництво відділом здійснює його начальник , який призначається і звільняється з посади міським головою.

Положення про відділ з питань торгово - побутового обслуговування населення і громадського харчування затверджено рішенням Білоцерківської міської ради від 25 травня 2011 року №183-09-VI.

Відділ взаємодіє з відділами та управліннями міської ради, організаціями та підприємствами, що займаються вирішенням питань торговельного та побутового обслуговування населення.

Основним завданням відділу є -  реалізація державної політики, спрямованої на розвиток роздрібної, оптово-роздрібної торгівлі, а також торговельно-виробничої сфери (підприємства ресторанного господарства) і побутового обслуговування населення на основі використання ринкових механізмів господарювання, здійснення технічної політики у сфері торговельної діяльності і побутового обслуговування населення.

Сприяння формуванню та товарному насиченню споживчого ринку, виробництву товарів, розширенню їх асортименту та поліпшенню якості з урахуванням попиту населення, а також задоволенню його потреб у побутових послугах.

 Запровадження затверджених в установленому порядку правил торгівлі і побутового обслуговування населення в місті Біла Церква, забезпечення контролю за дотриманням цих правил.

Здійснення в межах своєї компетенції, встановленої законодавством, контролю за організацією та якістю обслуговування населення підприємствами сфери торгівлі, громадського харчування та побутового обслуговування (далі підприємства) а також  здійснює  контроль за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів.

Готує проекти рішень на розгляд виконавчого комітету про встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств комунального господарства, торгівлі та громадського харчування, побутового обслуговування, що належать до комунальної власності відповідних територіальних громад а також за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи розташованих на відповідній території підприємств, установ та організацій сфери обслуговування незалежно від форм власності.

Контролює дотримання режиму роботи підприємств торгівлі, громадського харчування, ресторанного господарства та побуту всіх форм власності.

Працівники відділу уповноважені складати протоколи про адміністративні правопрушення  відповідно до ст. 255 КУпАП , ст.ст. 152, 155, 155-2, 156, 156-1, 156-2, 159, 160, 175-1.

До уваги підприємців міста Біла Церква!

Відповідно до п.п.2, 4 «б» ст.30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», п.4.10 розділу IV рішення сесії Білоцерківської міської ради від 28 вересня 2017 року №1445-37-VII «Про затвердження Правил додержання тиші на території та у громадських місцях м.Білої Церкви» визначені вимоги щодо встановлення режиму роботи підприємств (об’єктів торгівлі, сфери послуг), установ та організацій обслуговування населення (в тому числі підприємств, закладів ресторанного господарства) незалежно від форм власності.

Ці вимоги полягають у тому, що заклади торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення, підприємств, установ, організацій зобов’язані погоджувати режим роботи з відповідним уповноваженим органом місцевого самоврядування.

Для отримання інформації та написання заяв на погодження режиму роботи закладів торгівлі, громадського харчування, побутового обслуговування населення суб’єкти господарювання повинні звернутися до відділу з питань торгово-побутового обслуговування населення і громадського харчування Білоцерківської міської ради за адресою: вул.Леся Курбаса, 3 (3 поверх)

Відповідно рішення сесії Білоцерківської міської ради від 29 листопада 2018 року № 3003-60-VII  «Про встановлення заборони продажу пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових  суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства) на території міста  Біла Церква» забороняється продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв, вин столових на території міста Біла Церква суб’єктами господарювання (крім закладів ресторанного господарства) у період з 22.00 години вечора до 10.00 години ранку щоденно, враховуючи вихідні та святкові дні.

 В Україні скасовано Книгу відгуків та пропозицій 

Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2019 № 168 внесені зміни до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів» від 15.06.2006 № 833.

Зокрема, постановою скасовано обов’язкове застосування Книги відгуків та пропозицій суб’єктами господарювання. Відтепер цей інструмент стає добровільним, а бізнес сам вирішуватиме, як йому будувати відносини з клієнтами щодо сервісу.

Тому споживачам, для захисту своїх прав, рекомендуємо залишати відгуки на сайтах самих закладів або ж на інших спеціалізованих сайтах, прямі звернення до сектору з питань захисту прав споживачів відділу з питань торгово-побутового обслуговування населення і громадського харчування Білоцерківської міської ради, Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області, Державної фіскальної служби або до відповідного суду.

Рекомендуємо суб’єктам господарювання дотримуватися норм законодавства «Про захист прав споживачів» та «Про звернення громадян», визначити в об’єктах бізнесу відповідальну особу, яка буде приймати та реєструвати звернення громадян-споживачів, а також радимо розмістити на видному та доступному місці номери телефонів «гарячих ліній».

Адреси і номери телефонів територіальних органів, що забезпечують захист прав споживачів:

Сектор з питань захисту прав споживачів відділу з питань торгово-побутового обслуговування населення і громадського харчування Білоцерківської міської ради: м.Біла Церква, вул. Леся Курбаса, 3 (3 поверх), тел. (04563) 5-89-34;  5-33-13.

Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області: м. Вишневе, вул. Балукова, 22, тел. (044) 406-08-47