Протокол наради «Круглого столу» з обговорення проекту рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради «Про тарифи на роботи (послуги), що виконуються трудовим архівом Білоцерківської міської ради»

Дата : 
2015-08-07

Дата :  2015-08-07

м. Біла Церква                                                                                07.08.2015 року

Білоцерківська міська рада, малий зал

12.00 

Присутні:

Антонюк М. А.- заступник міського голови;

Шаповал О.М.- начальник відділу з питань розвитку підприємництва та інвестицій управління економіки Білоцерківської міської ради

Башинська В. Є. начальник трудового архіву Білоцерківської міської ради;

Герега А. В. провідний спеціаліст архівного відділу Білоцерківської міської ради;

Сороченко Н. О. – провідний спеціаліст ТОВ аудиторська фірма «Довіра»;

Загорна О. В. – начальник відділу контрольно-перевірочної управління пенсійного фонду у м. Біла Церква;

Чугунова І. А. – бухгалтер централізованої бухгалтерії управління освіти і науки Білоцерківської міської ради

Батенко О. Г. – спеціаліст І категорії відділу організаційно-кадрової роботи управління охорони здоров’я Білоцерківської міської ради;

Марченко О. Г. – спеціаліст ІІ категорії відділу культури Білоцерківської міської ради. 

Головуючий на засіданні «Круглого столу» - Антонюк М. А. 

Секретар – Башинська В. Є. 

Слухали:

Башинську В. Є. - з інформацією стосовно необхідності та  розробки і прийняття проекту рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради «Про тарифи на роботи (послуги), що виконуються трудовим архівом Білоцерківської міської ради».  

Вирішили:

         Схвалити проект рішення виконавчого комітету Білоцерківської міської ради «Про тарифи на роботи (послуги), що виконуються трудовим архівом Білоцерківської міської ради»  та рекомендувати винести даний проект рішення на розгляд виконавчого комітету Білоцерківської міської ради. 

За -  9                                   

Проти – 0;                             

Утримались – 0.        

 

Головуючий                                          М. А. Антонюк                                                             

Секретар                                                В. Є. Башинська