Звіт про періодичне відстеження регуляторного акту

Дата : 
2017-06-14

Звіт про періодичне відстеження регуляторного акту «Про внесення змін в рішення міської ради від 23грудня 2005 року №405 «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу в залежності від типу рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів для організації благоустрою території міста»

 

1.      Вид та назва регуляторного акта:

Рішення Білоцерківської міської ради від 24 січня 2013 року №  879-37-VI «Про внесення змін в рішення  міської ради від 23 грудня 2005 року № 405 «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу в залежності від типу рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів для організації благоустрою території міста».

 

2.      Назва виконавця заходів з обстеження: управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради, відділ зовнішньої реклами.

 

3.      Цілі прийняття акта: нормативне регулювання розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква.

 

4.      Строк виконання заходів з відстеження: з 10.05.2017 р. до 08.06.2017 р.

 

5.      Тип відстеження – періодичне

 

6.      Методи відстеження результативності: методом відстеження результативності є аналіз показників відділу зовнішньої реклами управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради по видачі дозволів на розміщення об’єктів зовнішньої реклами.

 

7.      Дані та припущення, на основі яких відстежується результативність: даними, на основі яких відстежується результативність регуляторного акта є бухгалтерські та статистичні дані щодо кількості виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква та сума нарахувань за тимчасове користування місцями розташування рекламного засобу, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади міста Біла Церква,  відділом зовнішньої реклами управління містобудування та архітектури Білоцерківської міської ради.

8.      Кількісні та якісні показники результативності акта:

 

№ п/п

Показники

Од. виміру

2013 р.

2014 р.

 2015 р.

 2016 р.

1

Кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами на території м. Біла Церква (нових)

одиниць

121

21

11

18

2

Сума нарахування за тимчасове користування місцями розташування рекламного засобу, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади міста Біла Церква

грн

 

1963437,56 (без ПДВ)

1795083,79 (без ПДВ)

1714486,33 (без ПДВ)

2441550,33

(без ПДВ)

 

9.      Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.

Позитивним фактором прийняття даного регуляторного акта є збільшення надходжень коштів до бюджету за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу.

Підсумовуючи зазначене, на підставі результатів періодичного відстеження результативності проекту регуляторного акта «Про внесення змін в рішення  міської ради від 23грудня 2005 року № 405 «Про затвердження положення «Про порядок визначення розміру плати за право тимчасового користування місцем розташування рекламного засобу в залежності від типу рекламного засобу та району розташування з метою використання залучених коштів для організації благоустрою території міста» можна зробити висновок, що шляхом впровадження зазначеного нормативного акту було досягнуто цілей, визначених у аналізі регуляторного впливу.

 

 

 

      Міський голова                                                                                                    Г.А. Дикий