Відділ ведення Державного реєстру виборців

- Контактні номери телефонів – 5-30-69(тел./факс), 5-88-11, 38-98-52

- Електронна адреса відділу – [email protected]

- Адреса сайту - https://www.drv.gov.ua/

- Графік роботи – ПН-ЧТ: 0800-1700, ПТ: 0800-1545, Обідня перерва: 1300-1345


Загальні положення відділу

-  Відділ ведення Державного реєстру виборців Білоцерківської міської ради (далі – відділ ведення Реєстру) є виконавчим органом Білоцерківської міської ради, є самостійним структурним підрозділом без статусу юридичної особи, створений відповідно до рішення Білоцерківської міської ради від 22 серпня 2007 року № 453 “Про створення у структурі міської ради відділу ведення Державного реєстру виборців”.

-  Відділ ведення Реєстру підзвітний та підконтрольний Білоцерківській міській раді і підпорядковується виконавчому комітету міської ради та міському голові, а також керуючому справами відповідно до розподілу обов’язків.

-  Відділ ведення Реєстру у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Центральної виборчої комісії, голови Київської обласної державної адміністрації, Білоцерківської міської ради, виконавчого комітету Білоцерківської міської ради та міського голови, Кодексом етичної поведінки посадових осіб місцевого самоврядування Білоцерківської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 27 лютого 2018 року № 87, Статутом територіальної громади міста Біла Церква, затвердженого рішенням міської ради від 29 березня 2018 року № 2010-48-VII, зареєстрованого Міністерством юстиції України від 26 квітня 2018 року № 6, Порядком роботи електронного документообігу у виконавчих органах Білоцерківської міської ради з урахуванням Політики інформаційної безпеки системи електронного документообігу, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 12 вересня 2017 року № 314, положенням про відділ ведення Реєстру.

-  Відділ ведення Реєстру має власну печатку, яка затверджена Постановою Центральної виборчої комісії від 27 грудня 2007 року № 577, та бланк, затверджений Постановою Центральної виборчої комісії від 18 листопада 2010 року № 527.


Основні завдання відділу

-  Ведення Державного реєстру виборців (далі – Реєстр), до якого заносяться відомості про громадян України, які мають право голосу відповідно до статті 70 Конституції України (далі – виборці) і проживають або перебувають на території м. Біла Церква;

-  Складання та уточнення списків виборців для проведення виборів і референдумів.

-  Відповідно до ст.ст. 32, 41 Статуту територіальної громади міста Біла Церква начальник відділу ведення Реєстру щороку сприяє у роботі щодо звіту міського голови перед міською радою та територіальною громадою міста Біла Церква.

- При здійсненні повноважень відділ ведення Реєстру зобов’язаний:

-  Забезпечити дотримання конституційних прав та свобод людини і громадянина, які закріплені в Конституції та законодавстві України та Статуті територіальної громади міста Біла Церква;

- Забезпечити виконання вимог діючого законодавства України щодо конфіденційності інформації відносно особи;

- Не допускати в своїй діяльності порушення вимог антикорупційного законодавства.


Функції відділу​​​​​​​

- Забезпечує ведення Реєстру, що передбачає здійснення організаційно-правової підготовки та виконання в режимі записування таких дій:

- Внесення запису про виборця до бази даних Реєстру;

- Внесення змін до персональних даних виборців, що містяться в базі даних Реєстру (далі – персональні дані Реєстру);

- Знищення запису Реєстру на підставах і у спосіб, що встановлені Законом України “Про Державний реєстр виборців” (далі – Закон) та рішеннями розпорядника Реєстру, прийнятими згідно із Законом, з використанням візуального та автоматизованого контролю за повнотою та коректністю персональних даних Реєстру;

- Веде облік усіх дій щодо зміни бази даних Реєстру в порядку та за формою, встановленими розпорядником Реєстру;

- Забезпечує відповідно до законодавства захист Реєстру під час його ведення, в тому числі дотримання вимог функціонування комплексної системи захисту інформації в автоматизованій інформаційно-телекомунікаційній системі “Державний реєстр виборців”;

- Визначає на підставі відомостей про виборчу адресу виборця номер виборчого округу, округу з референдуму та номер виборчої дільниці, дільниці референдуму, до яких відноситься виборець;

- В установленому законом порядку розглядає звернення громадян з питань, пов’язаних з його діяльністю;

- Проводить у разі потреби перевірки відомостей про особу, зазначених у заяві про включення до Реєстру чи зміну її персональних даних, внесених до Реєстру;

- Надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про його включення до Реєстру за формою, встановленою розпорядником Реєстру;

- Надсилає на виборчу адресу виборця повідомлення про внесення змін до його персональних даних, внесених до Реєстру;

- Надає на письмовий запит виборця, поданий у встановленому Законом порядку, відповідну інформацію з Реєстру;

- Здійснює періодичне поновлення, а також уточнення персональних даних Реєстру;

- Забезпечує у разі призначення виборів чи референдумів складання, уточнення та виготовлення списків виборців на виборчих дільницях, дільницях референдуму відповідно до законодавства;

- Здійснює відповідно до законодавства заходи щодо тимчасової зміни місця голосування виборця без зміни його виборчої адреси;

- Виготовляє іменні запрошення виборцям на вибори чи референдуми у випадках, передбачених законодавством;

- Отримує від дільничних виборчих комісій відомості про зміни, внесені ними до уточнених списків виборців, для опрацювання в установленому Законом порядку;

- Проводить перевірку звернень політичних партій, розглядає запити виборчих комісій в установленому Законом порядку;

- Надає необхідну інформацію на запит суду стосовно уточнення відомостей про виборця у зв’язку з розглядом адміністративної справи щодо уточнення списку виборців;

- Надає в установленому законом порядку статистичну інформацію про кількісні характеристики виборчого корпусу на підставі відомостей Реєстру;

- Проводить перевірку некоректних відомостей Реєстру, виявлених розпорядником Реєстру;

- Формує подання до Центральної виборчої комісії щодо виборчих дільниць, які існують на постійній основі, за наданими суб’єктами їх внесення відомостями;

- Здійснює облік виборчих дільниць, які існують на постійній основі;

- Вносить до Реєстру дані про номери і межі одномандатних, територіальних виборчих округів після отримання від територіальних виборчих комісій рішення про утворення таких округів;

- Передає до Центральної виборчої комісії зміст рішень та повідомлення виборчих комісій у передбачених законодавством випадках;

- Здійснює налаштування та супроводження програмного і технічного забезпечення Реєстру;

- Погоджує (візує) проекти договорів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпечення захисту майнових прав і законних інтересів міської ради та її виконавчих органів у відповідності до Порядку організації договірної роботи, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 24 квітня 2018 року № 180.

- Здійснює інші функції відповідно до законодавства, необхідні для виконання покладених на нього завдань.


Штатний розпис відділу

№ п/п

ПІБ

Посада

Робочий номер телефону

1.

Степура Богдан Сергійович

начальник відділу

5-30-69

2.

Бутько Олена Миколаївна

головний спеціаліст

5-30-69

3.

Москаленко Алла Юріївна

головний спеціаліст

5-88-11

4.

Філіппова Анастасія Олександрівна

головний спеціаліст

5-88-11

5.

Самойлова Вікторія Олександрівна 

головний спеціаліст

38-98-52