Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста - адміністратора комп'ютерних систем відділу ведення реєстру територіальної громади управління адміністративних послуг Білоцерківської міської ради

Дата : 
2016-11-18

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу "на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, Порядку проведення іспиту для кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчих органах Білоцерківської міської ради, затвердженого розпорядженням міського голови від 25 грудня 2015 року № 231-К та з метою забезпечення конституційного права рівного доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування оголошується  конкурс на заміщення   вакантної посади  головного спеціаліста адміністратора комп'ютерних систем  відділу ведення реєстру територіальної громади управління адміністративних послуг Білоцерківської міської ради.

Умови конкурсу

В конкурсі можуть взяти участь особи чоловічої або жіночої статі, які є громадянами України, мають повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи за фахом у державній службі або в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, добре обізнані з комп'ютерними технологіями, вільно володіють українською мовою.

 До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

визнані в установленому порядку недієздатними;

мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;

позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

в інших випадках, установлених законами.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до органу місцевого самоврядування, в якому проводиться конкурс, такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- автобіографія;

- дві фотокартки розміром 4x6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України "Про запобігання і протидії корупції ";

швидкозшивач.

Учасники конкурсу обов'язково складають іспит на перевірку та оцінку знань
Конституції    України,    законів    України
          «Про    службу    в    органах    місцевого

самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень відділу.

Документи приймаються протягом ЗО календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу. Додаткова інформація за тел. 5-25-43.