Про оголошення конкурсу на заміщення двох вакантних посад спеціаліста 1 категорії відділу ведення реєстру територіальної громади управління адміністративних послуг Білоцерківської міської ради

Дата : 
2016-04-15

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, Порядку проведення іспиту  для кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчих органах  Білоцерківської міської ради, затвердженого розпорядженням міського голови від 13 липня 2011 року № 164-К та з метою забезпечення конституційного  права  рівного доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування.оголошується конкурс на заміщення двох вакантних  посад  спеціаліста  1 категорії відділу ведення реєстру територіальної громади управління адміністративних послуг Білоцерківської міської ради.

Умови конкурсу:

В конкурсі можуть взяти участь особи  чоловічої або жіночої статі, які є громадянами України, мають повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за  освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра або спеціаліста, стаж роботи за фахом у державній службі  або в органах місцевого самоврядування на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років,  добре обізнані з комп’ютерними технологіями, вільно володіють українською мовою.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:
           - визнані в установленому порядку недієздатними;
           - мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;
           - у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;
           - позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;
           - в інших випадках, установлених законами.

           Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до органу місцевого самоврядування, в якому проводиться конкурс, такі документи:
           - заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;
           - заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
           -  дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
           - копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
           - копію документа, який посвідчує особу;
           - копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
           - довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
           - декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України “Про запобігання і протидії корупції ”.

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про запобігання корупції», а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень  відділу.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу. Додаткова інформація за тел.  5-25-43.