Новий веб-портал та система електронного документообігу найближчим часом запрацюють в Білоцерківській міській раді

|  21. 02. 2017

17 лютого в м. Біла Церква відбулася презентація - тестової версії нового офіційного веб-порталу Білоцерківської міської ради та системи електронного документообігу за участю розробників сервісів.

В ході заходу перед присутніми виступив керуючий справами виконавчого комітету міської ради Максим Свірський. Зауважив, що головною метою заходу є ознайомлення із основними напрацюваннями розробників інформаційних сервісів та презентація їх громаді міста задля внесення пропозицій та зауважень до покращення їх роботи.

Під час заходу було презентовано систему електронного документообігу «SX Government» (вітчизняна розробка компанії "Soft Xpansion Ukraine"), яка найближчим часом буде впроваджена в роботу структурних підрозділів міської ради.

Вищевказана система розроблена для органів влади та місцевого самоврядування. Має безкоштовну платформу Alfresco Community  Edition, повноцінний web-інтерфейс та підтримку операційної системи Microsoft Windows Server, Linux та ін. Такі складові системи значно скорочують витрати на її впровадження та є досить зручними – єдине, що необхідно для роботи це інтернет браузер.

Електронний документообіг – це додатковий механізм фіксації роботи посадових осіб місцевого самоврядування, здійснення контролю над ефективністю роботи та створення належних умов прозорої діяльності влади міста.

Перед присутніми виступив директор з маркетингу і продажів ТОВ "Софт Експеншен Україна" Олег Піденко. Він поінформував про основні параметри та умови користування такої електронної системи документообігу та продемонстрував на прикладі весь порядок проходження вхідного документа в системі.  

Громадськістю було задано ряд питань. Зокрема, детально зупинилися на  порядку контролю за документацією та перевіркою термінів виконання вхідних документів, що надійшли в установу від громадян.

Також, в ході проведення презентації виступили представники компанії ТОВ «Кітсофт», які представили ряд технічних можливостей роботи веб-порталу Білоцерківської міської ради(https://new.bc-rada.gov.ua/ ).   

Зокрема, технічний менеджер компанії Олександр Єфремов відмітив, що даний веб-портал є ще в процесі наповнення, але вже працює в тестовому режимі.

"Головна сторінка розроблена таким чином, щоб користувач міг якомога швидше відшукати потрібну інформацію за короткий час", - відмітив Олександр Єфремов.

Слід зауважити, що офіційний веб-портал міської ради буде адаптовано та інтегровано з спеціалізованими сервісами - системою електронного документообігу.

Впровадження офіційного веб-порталу створить якісні, зручні умови для роботи управлінь та відділів міської ради. Це значно полегшить роботу структурних підрозділів органів місцевого самоврядування та надасть повний спектр даних щодо роботи комунальних підприємств, установ та організацій міста, забезпечить обговорення проектів та ініціатив, проектів нормативно-правових актів та рішень.

Також, наповнення веб-порталу  передбачає впровадження сервісу інформування громадян через е-mail та смс (функція «Підписка»), електронних звернень громадян, що включає електронні запити на публічну інформацію, інтерактивну карту звернень адаптовану чи таку, що має мобільні додатки (Android, iOS).

Розробники веб-порталу розповіли про вже створені розділи порталу -  актуальні матеріали, оголошення, обговорення, конкурси і аукціону продажу об`єктів, довідкова інформація, нормативно-правова база, публічна інформація та ін.

Також, детально зупинилися на наступних розділах, а саме:

-         діяльність депутатського корпусу – наявність в новоствореному спеціалізованому сервісі персонального кабінету депутата, відображення відвідуваності депутатів сесій міської ради, а також висвітлення результатів депутатських голосувань та ін.;

-         громадянське суспільство – даний розділ передбачатиме публікацію плану заходів щодо реалізації Програми розвитку громадянського суспільства у Біла Церква на 2016-2020 роки, висвітлення роботи Громадської ради при виконавчому комітеті міської ради, публікація відкритих даних відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», відображення діяльності інших консультативно-дорадчих органів тощо;

-         рішення та проекти рішень міської ради та її виконавчого комітету – даний розділ стане більш зручнішим для пошуку необхідного документа. Розробляється зручна пошукова система спеціалізованого сервісу, яка матиме пошук як в алфавітному порядку так і за датою чи номером документа;

-         сервіс «Відкритий бюджет» передбачатиме розміщення даних по цільовому використанню грошових коштів місцевого бюджету;

-         інтерактивна карта передбачатиме забезпечує масштабування території міста, розміщення всіх даних з відповідними підписами про підприємства, установи та організації Білої Церкви та ін.

Представниками громадськості, які приймали участь в обговоренні презентованої моделі веб-порталу було задано ряд питань стосовно зручності його інформаційного наповнення.

Для того, щоб зробити сайт максимально зручним у користуванні і врахувати вимоги мешканців Білої Церкви, приймаються пропозиції по його удосконаленню та наповненню. Надіслати їх можна за допомогою електронного звернення за посиланням:
https://new.bc-rada.gov.ua/zhyteliam/zvernennia.html.

В заході взяли участь представники структурних підрозділів міської ради, громадськості та журналісти місцевих ЗМІ.