Відділ публічних закупівель Білоцерківської міської ради
Актуальна інформація про структурний підрозділ:
- Відділ публічних закупівель Білоцерківської міської ради.
- e-mail: [email protected];
- Тел. (04563) 5-40-82;
- Графік роботи: понеділок – четвер 8:00–17:00, п’ятниця – 8:00-15:45. Обідня перерва: 13:00-13:45.
Загальні положення:
1. Відділ публічних закупівель (далі – Відділ) є виконавчим органом Білоцерківської міської ради без права юридичної особи і діє як самостійний структурний підрозділ, який утворюється міською радою, підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків.
2. Відділ створюється для організації публічних закупівель товарів, робіт і послуг для виконавчого комітету Білоцерківської міської ради та контролю й координації діяльності розпорядників бюджетних коштів, комунальних підприємств, установ та організацій, що перебувають у комунальній власності Білоцерківської міської територіальної громади (далі – Розпорядники) під час організації публічних закупівель товарів, робіт і послуг за кошти місцевого бюджету та державні кошти.
Завдання відділу:
1. забезпечення реалізації державної політики у сфері публічних закупівель, здійснення організаційних заходів щодо публічних закупівель за кошти місцевого бюджету та державні кошти на всіх стадіях закупівель товарів, робіт і послуг для виконавчого комітету Білоцерківської міської ради та закупівель товарів, робіт і послуг для Розпорядників;
2. організація прозорої системи закупівель під потреби Виконавчого комітету міської ради та Розпорядників;
3. зниження витрат місцевого бюджету на закупівельні позиції стосовно середньо ринкової вартості;
4. забезпечення постачання продукції, товарно-матеріальних цінностей і послуг відповідно до потребами Виконавчого комітету міської ради та Розпорядників;
5. аналіз ринку товарів, робіт та послуг на відповідність встановленим критеріям;
6.аналіз стану і тенденцій розвитку у сфері публічних закупівель;
7. розгляд та аналіз договорів на відповідність ринковим цінам;
8. виконання вибіркових маркетингових досліджень ринку цін на товари, роботи, послуги;
9. забезпечення протягом року планування закупівель для потреб виконавчого комітету міської ради відповідно до пропозицій відповідних структурних підрозділів, затвердженого кошторису та пріоритетності закупівель;
10. забезпечення спільно з Розпорядниками планування закупівель для їх потреб відповідно до затвердженого кошторису та пріоритетності закупівель;
11. організація нарад та семінарів щодо надання роз’яснень законодавства у сфері публічних закупівель та правового забезпечення процедур закупівель;
12. надання в межах повноважень роз'яснень і консультацій структурним підрозділам міської ради та Розпорядникам з питань, що належать до компетенції Відділу;
13. вжиття заходів щодо забезпечення ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, максимальної їх економії під час здійснення публічних закупівель;
14. Здійснення інших дій відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Функції відділу:
1. До функцій Відділу відносяться такі повноваження:
1.1. відділ відповідає за організацію процедур закупівель товарів, робіт і послуг на всіх етапах їх проведення для Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради;
1.2. відділ на всіх етапах проведення публічних закупівель товарів, робіт і послуг контролює та координує закупівельну діяльність Розпорядників;
1.3. вибір процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель;
1.4. затвердження річного плану публічних закупівель виконавчого комітету міської ради та змін до нього;
1.5. розроблення для Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради тендерної документації та змін до неї;
1.6. підготовка та розсилання необхідної для проведення процедур закупівель чи процедури попередньої кваліфікації інформації учасникам торгів, зокрема відповідної документації чи запиту щодо цінових пропозицій;
1.7. надання роз'яснень учасникам процедур закупівель щодо змісту тендерної документації в разі отримання від останніх відповідних запитів;
1.8. ведення необхідної звітності та листування щодо здійснення процедур закупівель відповідно до вимог чинного законодавства;
1.9. прийняття рішень за результатами розгляду скарг учасників процедур закупівель, що проводяться Відділом публічних закупівель;
1.10. розглядає та надає відповіді на листи правоохоронних та контролюючих органів з питань проведення публічних закупівель за дорученням міського голови або заступника міського голови відповідно до розподілу обов’язків;
1.11. веде облік запитів на інформацію з питань публічних закупівель, забезпечує їх своєчасний розгляд відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
1.12. оприлюднює інформацію про свою діяльність відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації»;
1.13. забезпечення у межах своїх повноважень виконання законів України, нормативних актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України, рішень міської ради, її виконавчого комітету та розпоряджень міського голови;
1.14. підготовка проєктів розпорядчих актів міської ради, її виконавчих органів і міського голови, в тому числі нормативного характеру;
1.15. виконання в межах компетенції інших повноважень та функцій, передбачених чинним законодавством, згідно з покладеними на нього завданнями.
2. У процесі здійснення координації та контролю діяльності Розпорядників з питань публічних закупівель, Відділ виконує такі функції:
2.1. забезпечує протягом року планування здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг відповідно до затвердженого кошторису, фінансового плану (плану асигнувань, плану використання бюджетних коштів) шляхом надання обов’язкових (обґрунтованих) пропозицій щодо визначення предмету закупівлі, а також вибору процедури закупівлі для Розпорядників відповідно до вимог діючого законодавства;
2.2. забезпечує своєчасне розміщення для оприлюднення необхідної інформації про здійснення закупівель відповідно до вимог діючого законодавства;
2.3. бере участь в ознайомленні з пропозиціями учасників, поданими для участі у процедурі закупівель, надання висновків та/або рекомендацій Розпорядникам щодо відповідності пропозицій умовам проведення процедури;
2.4. координує підготовку проєктів річних планів закупівель Розпорядників щодо здійснення процедур закупівель відповідно до затверджених кошторисів;
2.5. розробляє для Розпорядників проєкти тендерної документації та змін до неї;
2.6. здійснює контроль за строками укладання договорів про публічні закупівлі Розпорядниками;
2.7. отримує від Розпорядників копій звітів про результати проведення публічних закупівель;
2.8. готує спільно з Розпорядниками роз'яснення щодо змісту тендерної документації в разі отримання від учасників процедур закупівель відповідних запитів;
2.9. розробляє Розпорядникам необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідної технічної специфікації (у разі потреби - планів, креслень, малюнків чи опису предмета закупівлі);
2.10. розробляє Розпорядникам проєкти договорів про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
2.11. розробляє технічні завдання або вибірковий розгляд та узгодження підготовлених раніше технічних завдань Розпорядників;
2.12. розв'язувати питання щодо організаційного та документального супроводження роботи уповноважених осіб Розпорядників;
2.13. проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про публічні закупівлі та інших функцій, які випливають з покладених на Відділ завдань.
Штатний розпис відділу
№ п/п | ПІП | Посада | Робочий ном. тел. |
1. | Однорог Дар’я Валентинівна | Начальник відділу | (04563) 5-40-82 |
2. | Гапонова Наталія Олександрівна | Головний спеціаліст | (04563) 5-40-82 |
3. | Шимченко Віта Олександрівна | Головний спеціаліст | (04563) 5-40-82 |