Управління економічного розвитку
Телефон: 04563 9-08-21
Електронна адреса: [email protected]
Адреса сайту: economy.bc-rada.gov.ua
Графік роботи управління:
- понеділок-четвер - з 8.00 до 17.00;
- п’ятниця - з 8.00 до 15.45;
- обідня перерва - з 13.00 до 13.45
Загальні положення
Є структурним підрозділом Білоцерківської міської ради, що утворюється рішенням Білоцерківської міської ради, підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядковане виконавчому комітету міської ради, міського голови та заступнику міського голови відповідно до розподілу обов'язків.
В своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Міністерства фінансів України, Міністерства закордонних справ України, Міністерства соціальної політики України, державної регуляторної служби України, розпорядженнями Голови обласної державної адміністрації, розпорядженнями міського голови, рішеннями міської ради, виконавчому комітету, а також Положенням про управління економіки Білоцерківської міської ради.
Основні завдання та функції
Відповідно до покладених на нього завдань управління реалізує наступні функції:
- Організовує виконання Конституції України та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Міністерств України та здійснює контроль за їх реалізацією.
- Аналізує стан і тенденції економічного і соціального розвитку міста, бере участь у визначенні його пріоритетів та готує міській раді, виконавчому комітету міської ради, облдержадміністрації, обласній раді пропозиції, спрямовані на сталий розвиток міста.
- Забезпечує моніторинг реалізації Стратегії розвитку міста Біла Церква та здійснює координацію виконання Стратегії розвитку міста та підготовку звітів про її виконання.
- Виконує роботи з підготовки програм соціально-економічного розвитку міста.
- Забезпечує контроль за виконанням показників програми соціально-економічного розвитку міста.
- Пpоводить комплексний аналiз pозвитку економiки мiста, визначає пpiоpитети соцiально-економiчного pозвитку та готує пpопозицii, спpямованi на забезпечення збалансованого pозвитку економіки міста.
- Здійснює розгляд проектів планів підприємств та організацій, що належать до комунальної власності міста, вносить до них зауваження і пропозиції, контролює їх виконання.
- Звітує та інформує населення про економічний розвиток міста у різних галузях економіки, розповсюджує публічну інформацію.
- Забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є управління.
- Здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері надання державної допомоги суб’єктам господарювання.
- Здійснює планування закупівель товарів, робіт та послуг для потреб виконавчого комітету міської ради шляхом затвердження річного плану, додатків до нього.
- Проводить оцінку ефективності функціонування системи внутрішнього контролю; ефективності планування бюджетних програм та результатів їх виконання; якості надання адміністративних послуг та виконання контрольно-наглядових функцій, завдань, визначених актами законодавства; стану збереження активів та інформації; стану управління комунальним майном та іншими об’єктами комунальної власності територіальної громади міста; правильності ведення бухгалтерського обліку та достовірності фінансової і бюджетної звітності.
- Проводить планові та позапланові контрольні заходи за дорученням або розпорядженням міського голови, рішенням Білоцерківської міської ради або рішенням виконавчого комітету Білоцерківської міської ради, документує їх результат.
- Визначає ризикові сфери діяльності об’єктів внутрішнього аудиту.
- Створює та забезпечує повноту і достовірність бази даних щодо об’єктів внутрішнього аудиту та своєчасно її оновлює.
- Вирішує питання пов'язані із активізацією інвестиційної діяльності підприємств та організацій міста, створенні сприятливого середовища для роботи місцевого бізнесу, розвитку міжнародних відносин, забезпеченням збалансованого розвитку підприємств в ринкових умовах господарювання.
- Спpияє pозвитку на вiдповiднiй теpитоpiї конкуpенцiї, pинкової iнфpастpуктуpи та впpовадженню оpганiзацiйно-економiчного механiзму pинкових пеpетвоpень.
- Проводить аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, що перебувають у комунальній власності міста.
- Здійснює повноваження з реалізації державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності.
- Проводить моніторинг стану розвитку підприємництва в місті та ефективності заходів щодо його підтримки, розробляє прогноз розвитку підприємництва і пропозиції з пріоритетних напрямів і форм його підтримки.
- Організовує розроблення проекту Програми розвитку підприємництва та інвестиційної діяльності в місті Біла Церква, контролює її виконання, сприяє участі суб’єктів підприємництва міста в реалізації обласних і державних програм.
- Створює сприятливі умови для розвитку інфраструктури підтримки підприємництва в місті.
- Сприяє роботі координаційної ради з питань розвитку підприємництва при виконавчому комітеті Білоцерківської міської ради, спілок, асоціацій, громадських об’єднань та інших об’єднань підприємців.
- Проводить моніторинг процесу залучення іноземних інвестицій в економіку міста, вивчає проблеми у сфері залучення іноземних інвестицій в економіку, активізації зовнішньоекономічній діяльності підприємств міста.
- Координує діяльність, пов’язану з розробленням та реалізацією заходів щодо сприяння залученню інвестицій, активізації зовнішньоекономічної діяльності та розвитку експортного потенціалу підприємств міста.
- Бере участь у межах своїх повноважень разом з іншими структурними підрозділами у забезпеченні системи залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги.
- Готує пропозиції щодо впровадження інвестиційних проектів у пріоритетних галузях економіки.
- Поширює серед потенційних інвесторів інформацію про інвестиційну привабливість міста, перспективні інвестиційні проекти та пропозиції, сприяє роботі по супроводженню інвестиційних проектів та захисту прав інвесторів.
- Сприяє роботі з організації проведення виставково-презентаційних заходів, розповсюдженню інформаційно-рекламних матеріалів, налагодження прямих зв’язків з потенційними інвесторами.
- Бере участь разом з іншими структурними підрозділами в реалізації державної зовнішньоекономічної політики в частині інтеграції України у світову економіку та розширення економічного і соціального співробітництва з ЄС, реалізації державних програм з європейської та євроатлантичної інтеграції.
- Представляє у межах наданих повноважень інтереси міста у відносинах з відповідними органами суб’єктів підприємницької діяльності, міжнародними організаціями, а також з адміністративно-територіальними утвореннями іноземних держав.
- Бере участь у розробці та погодженні з міським головою програм перебування в місті делегацій, груп та окремих представників іноземних держав, протокольних заходів під час проведення їх зустрічей з посадовими особами виконавчого комітету та готує інформацію відповідальним органам по результатам зустрічей.
- Бере участь у підготовці проектів угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень.
- Аналізує результати зовнішньоекономічної діяльності в місті та вносить пропозиції щодо її подальшої активізації, підвищення рівня ефективності зовнішньоекономічної діяльності, поліпшення структури експорту та імпорту,
- Надає суб’єктам міжнародної діяльності необхідні консультації, забезпечує в межах компетенції реалізацію державної політики стосовно державної таємниці, контроль за її збереженням.
- Надає консультаційну, інформаційну та іншу допомогу суб’єктам підприємницької діяльності, які займаються розробленням і впровадженням інноваційних проектів, зовнішньоекономічною діяльністю, організацією малого і середнього підприємництва.
- Аналізує стан та тенденції розвитку промислового комплексу міста.
- Організовує та координує в межах своєї компетенції діяльність промислового сектору міста.
- Координує і спрямовує роботу по контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством.
- Здійснює моніторинг з питань оплати праці, моніторинг з питань трудових ресурсів. Проводить перевірки з питань праці в межах чинного законодавства.
- Бере участь у розробленні та виконанні міської програми зайнятості населення, програми організації та проведення громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру, Програми соціально-економічного та культурного розвитку, Програми поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища та окремих цільових програм.
- Проводить аналіз стану справ з укладання колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях.
- Сприяє організації переговорного процесу між сторонами соціального партнерства, надання їм організаційно-методичної допомоги.
- Забезпечує в межах своїх повноважень, дотримання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, вирішення колективних трудових спорів (конфліктів).
- Здійснює реєстрацію, облік, зберігання колективних договорів, змін та доповнень до них.
- Бере участь в роботі комісії із спеціального розслідування нещасних випадків, згідно положення про порядок розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві.
- Організовує роботу робочої групи із забезпечення реалізації урядових рішень, спрямованих на підвищення рівня оплати праці та дотримання норм законодавства в частині мінімальної заробітної плати, робочої групи з питань легалізації виплати заробітної плати та зайнятості населення і комісії з питань забезпечення своєчасності сплати податків та інших надходжень, виплати заробітної плати, стипендій та інших соціальних виплат виконавчого комітету міської ради.
- Організовує проведення оплачуваних громадських робіт для осіб, зареєстрованих як безробітні на підприємствах, установах, організаціях.
- Погоджує (візує) проекти договорів, спрямованих на виконання договірних зобов’язань, забезпечення захисту майнових прав і законних інтересів міської ради та її виконавчих органів у відповідності до Порядку організації договірної роботи, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 24 квітня 2018 року №180.
- Сприяє у консультації з громадськістю, які проводяться у формі публічного громадського обговорення передбачені положенням про консультації з громадськістю в місті Біла Церква у питаннях віднесених до повноважень управління.
- Здійснює інші повноваження, покладені на управління, відповідно до чинного законодавства України.
- Готує пропозиції щодо впровадження інвестиційних проектів у пріоритетних галузях економіки.
- Розробляє та бере участь у розробці проектів нормативно-правових актів з питань, що стосуються економічного і соціального розвитку міста, фінансово-господарської діяльності підприємств, що перебувають у комунальній власності міста, розвитку і підтримки підприємництва та інвестиційної діяльності, регуляторної політики, проведення інспекційних відвідувань чи невиїзних інспектувань за результатами проведеного аналізу інформації щодо порушень норм трудового законодавства.
- Проводить адміністрування Єдиної інформаційної системи управління бюджетом міста в частині реєстрації користувачів системи, надання їм прав доступу, ведення довідників системи, здійснення контролю за достовірністю даних, введених розпорядниками бюджетних коштів різних рівнів, а також архівування та зберігання архівних копій даних інформаційної системи.
Структурні підрозділи управління економіки міської ради:
1. Віддiл економічного розвитку управління економіки Білоцерківської міської ради
Адреса: вул. Ярослава Мудрого,15 кім. 6, м. Біла Церква Київської області
Телефон: 04563 9-08-21
Електронна пошта: eс[email protected]
Є структурним підрозділом управлінням економіки Білоцерківської міської ради, що утворюється рішенням Білоцерківської міської ради і є її структурним підрозділом, в своїй діяльності підпорядковується виконавчому комітету міської ради, міському голові, є підзвітним та підконтрольним міській раді.
Основні завдання та функції відділу:
- Розробка прогнозів економічного і соціального розвитку міста на середньостроковий період та програми економічного і соціального розвитку міста на короткостроковий період.
- Реалізація в місті державної політики у сфері розвитку економічної конкуренції.
- Контроль за дотриманням вимог законодавства у сфері надання державної допомоги суб’єктам господарювання.
- Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємств, що перебувають у комунальній власності міста
2. Відділ внутрішнього контролю та аудиту управління економіки Білоцерківської міської ради
Адреса: вул. Якрослава Мудрого 38\12, каб. 17 м. Біла Церква Київської області
Електронна пошта: [email protected]
Основні завдання відділу:
- Основним завданням відділу є надання міському голові об’єктивних і незалежних висновків і рекомендацій щодо:
- функціонування системи внутрішнього контролю у об’єктів контролю;
- запобігання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштів.
- Відділ спрямовує контрольні заходи на виконання таких завдань:
- дотримання принципів економічності, доцільності та ефективності при використанні комунальних ресурсів об’єктами контролю, при плануванні і виконанні бюджетних програм, відповідальними за супроводження яких є розпорядники бюджетних коштів;
- аналіз виконання управлінських рішень, виявлення фактів невиконання (неналежного виконання) управлінських рішень, оцінка їх негативного впливу та можливих наслідків для об'єкта контролю та підготовка відповідних пропозицій щодо вдосконалення управлінських рішень;
- подальший контроль та супроводження заходів за результатами внутрішнього контролю та аудиту.
- Внутрішній аудит як особлива форма контролю здійснюється у вигляді оцінки діяльності об’єктів контролю для надання міському голові, Білоцерківській міській раді достовірної інформації про ефективне та цільове використання комунальних ресурсів територіальної громади міста Біла Церква.
- Відділ здійснює внутрішній контроль та аудит у формі перевірок, оцінки, дослідження та вивчення діяльності підконтрольних суб’єктів (далі – контрольні заходи) відповідно до затвердженого плану та на підставі розпоряджень чи доручень міського голови, рішень Білоцерківської міської ради чи виконавчого комітету Білоцерківської міської ради відповідно до затвердженого плану.
- Внутрішній контроль та аудит здійснюється відділом виключно з метою надання міському голові достовірної інформації про використання комунальних ресурсів.
- Проведення внутрішнього контролю та аудиту забезпечує реалізацію міською радою прав власника (засновника) суб’єктів господарювання комунальної власності та не вважається втручанням міської ради чи її виконавчих органів в діяльність таких суб’єктів господарювання.
- Відділ не підміняє контрольних функцій будь-яких державних органів. Здійснення державними органами заходів державного нагляду (контролю) не виключає проведення внутрішнього аудиту та інших контрольних заходів відділу.
3. Відділ розвитку підприємництва і інвестицій управління економіки Білоцерківської міської ради
Адреса: вул. Ярослава Мудрого, 15. каб 6.
Телефон:04563 9-08-21
Електронна пошта: c[email protected]
Основні завдання та функції відділу:
- Вивчення проблем у сферах: сприяння розвитку підприємництву, дерегуляції, залучення іноземних інвестицій, активізації зовнішньоекономічній діяльності підприємств міста, розвитку експортного потенціалу; підготовка пропозицій щодо шляхів їх вирішення.
- Координація діяльності місцевих органів виконавчої влади, пов’язаної з розробленням та реалізацією заходів щодо розвитку і підтримки підприємництва, сприяння залученню інвестицій, розвитку експортного потенціалу.
- Участь у розробці цільових програм з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій.
- Створення сприятливих умов для розвитку інфраструктури підтримки підприємництва в місті.
4. Відділ промисловості та трудових відносин управління економіки Білоцерківської міської ради
Адреса: вул. Ярослава Мудрого,38/12 каб 21
Електронна пошта: eс[email protected]
Основні завдання та функції відділу:
- Забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб.
- Координує і спрямовує роботу по контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення у порядку, встановленому законодавством.
- Бере участь у забезпеченні реалізації державної політики у сфері розвитку промислового комплексу міста.
- Забезпечує в межах своїх повноважень, дотримання законодавства з питань колективно-договірного регулювання соціально-трудових відносин, вирішення колективних трудових спорів (конфліктів).
Штатний розпис
Прізвище, ім’я, по батькові | Посада | Електронна адреса | Контактний номер телефону |
Орел Юлія Миколаївна | Начальник управління | 04563 9-08-21 | |
Відділ економічного розвитку міста управління економіки міської ради | |||
Карпухно Анна Петрівна | Начальник відділу – заступник начальника управління | 04563 9-08-21 | |
Перев'язко Людмила Юріївна | Головний спеціаліст | 04563 9-08-21 | |
Клименчук Катерина Олександрівна | Головний спеціаліст | 04563 9-08-21 | |
Колотницький Юрій Юрійович | Головний спеціаліст | 04563 9-08-21 | |
Гринчук Карім Віталійович | Головний спеціаліст | 04563 9-08-21 | |
Відділ розвитку підприємництва і інвестицій управління економіки міської ради | |||
Шаповал Олена Миколаївна | Начальник відділу | 04563 9-08-21 | |
Романчук Вікторія Михайлівна | Головний спеціаліст | 04563 9-08-21 | |
| Головний спеціаліст | 04563 9-08-21 | |
Сердюкова Ольга Василівна | Головний спеціаліст | 04563 9-08-21 | |
Развадовська Ганна Вікторівна | Завідуючий сектору | 04563 9-08-21 | |
Кузьменчук Олена Іванівна | Головний спеціаліст | 04563 9-08-21 | |
Відділ промисловості та трудових відносин управління економіки міської ради | |||
Блага Ірина Сергіївна | Начальник відділу |
| |
Грищенко Алла Миколаївна | Завідуючий сектором праці та трудових відносин |
| |
Відділ внутрішнього контролю та аудиту управління економіки міської ради | |||
Доленко Юлія Сергіївна | Начальник відділу |
| |
Черкас Ольга Петрівна | Головний спеціаліст | [email protected] | |
Аввакумова Світлана Володимирівна | головний спеціаліст | [email protected] |