Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу правового забезпечення роботи міської ради, виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів юридичного управління Білоцерківської міської ради

Дата : 
2020-06-22

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого  постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169, Порядку проведення іспиту  для кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування у виконавчих органах  Білоцерківської міської ради, затвердженого розпорядженням міського голови від 10 червня 2019 року № 211-К та з метою забезпечення конституційного  права  рівного доступу громадян до служби в органах місцевого самоврядування оголошується конкурс на на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу правового забезпечення роботи міської ради, виконавчого комітету міської ради та її виконавчих органів юридичного управління Білоцерківської міської ради.

В конкурсі можуть взяти участь особи  чоловічої або жіночої статі, які є громадянами України, мають повну вищу освіту не нижче ступеня, бакалавр, стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року, добре обізнані з комп’ютерними технологіями, вільно володіють українською мовою.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

- визнані в установленому порядку недієздатними;

- мають судимість, що є несумісною із зайняттям посади посадової особи місцевого самоврядування;

- у разі прийняття на службу будуть прямо підпорядковані або підлеглі близьким особам;

- позбавлені права займати відповідні посади в установленому законом порядку на визначений термін;

- в інших випадках, установлених законами.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до органу місцевого самоврядування, в якому проводиться конкурс, такі документи:

- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органах місцевого самоврядування та проходження служби;

- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

- подання шляхом заповнення на офіційному веб-сайті НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік за формою, що визначається НАЗК; 

-  автобіографія;

-  дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію трудової книжки, оформлену у встановленому порядку;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);

- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

-  швидкозшивач.

Учасники конкурсу обов’язково складають іспит на перевірку та оцінку знань Конституції України, законів України  «Про службу в органах місцевого самоврядування»,  «Про місцеве самоврядування в Україні»,  «Про запобігання корупції», а також  законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень  відділу.

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня виходу публікації про оголошення конкурсу. Додаткова інформація за тел.  5-25-43.