Оголошення про проведення засідання «круглого столу»

Дата : 
2023-11-08

Оголошення про проведення засідання «круглого столу» 
з обговорення проєкту регуляторного акта – проєкту рішення Білоцерківської міської ради ««Про затвердження Порядку визначення плати  за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності Білоцерківської міської територіальної громади»

Повідомляємо, що 16 листопада 2023 року об 15 год. у великій залі виконавчого комітету Білоцерківської міської ради за адресою: м. Біла Церква, вул. Ярослава Мудрого, 15 відбудеться засідання «круглого столу» з обговорення проєкту регуляторного акта – проєкту рішення Білоцерківської міської ради  ««Про затвердження Порядку визначення плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, що перебуває у комунальній власності Білоцерківської міської територіальної громади»».

З проєктом рішення та аналізом регуляторного впливу  до них можна ознайомитись на  офіційному вебсайті Білоцерківської міської ради та її виконавчих органів bc-rada.gov.ua в розділах «Актуально» та «Проєкти рішень міської ради» від   19 жовтня 2023  року.