Звіт управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради по роботі із зверненнями громадян за 2023 рік

|  30. 01. 2024

У рамках засідання виконавчого комітету, що відбулося 30 січня, начальниця управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради Юлія Терещук представила звіт про роботу управління зі зверненнями громадян за 2023 рік. Було подано основні показники.

За 2023 рік надійшло 52926 звернень громадян. Із них:

- за наданням субсидії (усні звернення громадян, письмові звернення громадян, усні консультації) - 3306;

- за наданням пільг (усні звернення громадян, письмові звернення громадян, усні консультації) - 772;

- за наданням субсидії, пільг, що потребує складання актів обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/фактичного місця проживання - 1117;

- за наданням державних соціальних допомог (усні звернення громадян, письмові звернення громадян, усні консультаці) - 19931.

- Із питань, що передбачені місцевими програмами:

- Програма підтримки Захисників і Захисниць України на 2023-2025 роки - 190;

- Програма соціальної підтримки «Турбота» на 2023-2025 роки - 4187

- Програма соціальної підтримки осіб з обмеженням життєдіяльності на 2021-

2023 роки - 152;

- Програма підтримки внутрішньо переміщених осіб на 2023-2025 роки -129.

- З питань встановлення статусу особи з інвалідністю внаслідок війни - 141;

- 3 питань встановлення статусу членів сімей загиблих Захисників і Захисниць

України - 326;

- 3 питань встановлення статусів ветеранів війни та надання різних видів соціальної підтримки - 564;

- 3 питань надання соціальних послуг - 2368;

- 3 питань перебування на обліку внутрішньо переміщених осіб (усні звернення громадян, письмові звернення громадян, усні консультації) - 6919;

- 3 питань отримання довідки про перебування (не перебування) на обліку, про розмір отриманих державних соціальних допомог - 2227.

Управління соціального захисту населення Білоцерківської міської ради постійно проводить роботу для забезпечення використання громадянами свого конституційного права на звернення. Відповідно до чинних нормативно-правових актів на звернення громадян надаються відповіді. Виконавці, які отримали звернення, обов'язково повідомляють заявників письмово про результати перевірки їхніх звернень і суть ухвалених рішень. За потреби, працівники завжди проводять роз‘яснювальну роботу та надають консультації громадянам.

Ознайомитися з повним звітом можна буде згодом на сайті БМР.